شنبه 22 اردیبهشت 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان، علی لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر در حاشیه این همایش گفت: حل آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری سازمان های مردم نهاد است و در این راستا مسئولان دستگاه های دولتی هم باید همکاری داشته باشند.

وی افزود: کارهای بزرگ در جامعه تنها بوسیله مردم انجام می شود و در این میان انجمن های مردم نهاد، بعنوان حلقه اتصال بین مردم و دستگاه های اداری، نقش تعیین کننده ای در این زمینه دارند.
لطیفی با ابراز خشنودی از وجود چهره های جوان در راس انجمن های مردم نهاد یادآورشد: استفاده از نیرو های جوان در این عرصه به معنای ریسک پذیری بالاست که همین مسئله موجب پویایی و دمیدن حس نشاط و سرزندگی در درون این سازمانها خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر گفت: تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی، کمک به حوزه های بهداشت و درمان ، نقش تاثیر گذاری دارند و کسب موفقیتهای بیشتر در گرو همکاری مردم و آحاد جامعه و کمک به دستگاههای دولتی است.
وی بیان کرد: امروزه چنین مجموعه هایی در جامعه شکل گرفته که ماحصل افکار و اندیشه های است که ستون های جامعه محسوب می شوند و نام آنها حتی در دنیا ماندگار شده است.
وی همچنین ضمن تشکر از همکاری خوب فرمانداری و اداره آموزش و پرورش این شهرستان در برگزاری این همایش، از عدم توجه و شرکت بعضی از ادرات و دستگاه های این شهرستان که ارتباط مستقیم با این امر را دارند بشدت انتقاد کرد.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO