جمعه 31 فروردین 1403

پیام مجمع منتخب سازمانهای مردم نهاد جوانان استان گیلان به مناسبت تقدیر از حضور حماسی مردم شریف استان در انتخابات و تبریک به منتخبین ملت.

متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
شکر مخلوق مقدمه شکر خداست.
انتخابات پرشور روز بیست و نهم اردیبهشت و حماسه حضور مردم در این انتخابات حساس، یک بار دیگر نشان داد که ملت شریف ایران با هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همیشه در بزنگاه های حساس یار و یاور انقلاب، ایران و اسلاماند و دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی این مرزو بوم دارند.
بار دیگر ملت شریف ایران حماسه ساز شد و با حضور ومشارکت بالای خود مهر تاییدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زد و معادلات دشمنان را بر هم ریخت.
مجمع جوانان استان گیلان به پاس این حضور آگاهانه و انقلابی در پای صندوق های اخذ رای از عموم مردم شریف گیلان  تقدير و تشكر نموده  و به حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی  بابت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی تبریک عرض می نماید.
همچنین به منتخب پنجمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا استان گیلان تبریک و از خداوند متعال بالندگی و موفقیت روزافزون  این امانتدارن صدیق نظام مقدس مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نماییم.
مجمع جوانان استان گیلان به نمایندگی از سمن های استان گیلان اطمینان دارد که تداوم سیاست های دولت تدبیر و امید، می تواند  موجب تحقق برنامه ها و اهداف مورد نظر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی علی الخصوص توجه به نقش و تاثیر جوانان در کشور گردد.
امیدواریم دولت تدبیر و امید  با توکل به خداوند متعال و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و برای رفع مسائل بیکاری و اشتغال جوانان ، حل مسائل اقتصادی  و معیشت مردم ،  مقابله با تهاجم های فرهنگی و دیگر مسائل مهم کشور  بیش از پیش موفق و پیروز باشند.
و اعتقاد داریم با حمایت های دولت دوازدهم  نقش و تاثیر جوانان در کشور عزیزمان با  تفکیک حوزه ورزش از جوانان به صورت مستقل زیر نظر وزارت افزایش یابد.

مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان گیلان
30اردیبهشت 96

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO