پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان ، در این  نشست هاشم اسماعیلی، معاون امور فرهنگی و جوانان گیلان در خصوص عملکرد سال گذشته سمن های استان و فعالیت های سال جاری این نهادها توضیحاتی را عنوان کردند.
وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در هفته جوان اذعان کرد: امسال هم بنا به پیش بینی های صورت گرفته هفتــه مصــادف بــا ولادت حضــرت علی اکبر(ع) در هر سال، بنام هفته جوان نامگذاری شده است و برنامه هاي اردوي،  گردشگري هويتي و كارگاه هاي آسيب اجتماعي در این هفته برگزار خواهد شد .
معاون امور فرهنگی و جوانان گیلان یکی از برنامه های این هفته را برگزاری جشنواره نشاط و امید عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره  ایجاد  نشاط و شادی در جامعه و همچنین ارتقای فرهنگ نشاط، شادی و امید در بین نسل جوان از طریق ترویج کارآفرینی، مشارکت است.
هاشم اسماعیلی  افزود : همزمان در شهرستانها هم برنامه هايي از جمله ويزيت رايگان جوانان توسط مراكز بهداشت و  نيم بهاء بودن بعضي سينماها  از ديگر فعالیت ها در هفته جوان است .
گفتنی است نشست سازمانهای مردم نهاد جوانان استان گیلان  با حضور دبیران سمن های استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان  برگزار شد .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO