پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان و به نقل از روابط عمومی  اداره ورزش وجوانان شهرستان ماسال، دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با موضوع غنی سازی اوقات فراغت و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با حضور معاونت فرمانداری و اعضاء ستاد ساماندهی جوانان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: این جلسه به منظور برنامه ریزی مدون و پرهیز از موازی کاری و بهره گیری از تمامی ظرفیتها در جهت پربار کردن اوقات فراغت جوانان ونیز ایجاد نشاط اجتماعی در اجرای برنامه ساماندهی امور جوانان  بهره خواهیم برد.

کاوه قدسی افزود : 4 کمیته تخصصی با محوریت ادارات آموزش و پرورش، فرماندهی سپاه پاسداران، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره بهزیستی در 13 بند از موضوعات مشخص، تشکیل شده که پس از تعیین اعضای کمیته، جلسات کمیته ها با هماهنگی دبیر ستاد ساماندهی برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری این نکته که جلسات ستاد ساماندهی جوانان بصورت ماهیانه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: نشست آینده با موضوع بررسی راهکارها و عوامل افزایش میزان رضایت و نشاط اجتماعی بویژه اوقات فراغت جوان و تحلیل موضوع جوانان و فضای مجازی-راهکارها، تهدیدها، فرصتها- می باشد که این اداره به عنوان دبیر ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان مسئول پیگیری مصوبات جلسه است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO