پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد جوانان گیلان،هاشم اسماعیلی توسعه و ترویج فرهنگ خود خواسته را از نیازهای اساسی جوان امروزبرشمرد و تصریح کرد :با این دیدگاه است که جوان به فرهنگ خود باوری ،همگرایی و تامین حوائج دیگران توجه کرده و در همین راستا خدمت به همنوع را در سرلوحه کارهای خود قرار خواهد داد .
 وی اولویت توجه به آسیب های فضای مجازی و عفاف و حجاب را در برپایی نمایشگاهها حایزاهمیت دانست وافزود:ارایه طرح های ملی در بخش های مختلف و به خصوص در بحث فضای مجازی و حجاب و عفاف از شاخص های مباحث فرهنگی در ساماندهی نگرش جوانان خواهد بود که باید بر آن اهتمام دیژه ای داشته باشیم .
وی تشکیل کمیته مشارکت های اجتماعی در جهت شناسایی جوانان متخصص رایادآورشد و خاطرنشان کرد:جوان متخصص و متعهد در هر تشکیلاتی سبب غنای علمی و توسعه هدفمند برنامه های آن شده و بواقع ساختارهایی یک مجموعه را به روز و کارامد خواهد کرد.
  معاون فرهنگی و امور جوانان داره کل ورزش و جوانان استان گیلان سپس از ضرورت ایجاد سمن سرا درسطح شهرستان های استان گفت و افزود:سازمان های مردم نهاد برای توسعه فعالیت های خود به مکان هایی نیاز دارند که در آن با همفکری وکارجمعی به تعالی و تقویت اهداف سازمانی بپردازند .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO