جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد جوانان گیلان، علیرضا رزوان که پیش تر با برگزاری مسابقات رباتیک تلاش هایی را در توسعه علمی استان گیلان داشته است  از اهداف این همایش گفت  و افزود : شناسایی مراکز آموزشی و اصناف مرتبط با کودکان که قادرند خدمات مفیدتری را انجام دهند از الویت های این همایش است .

وی با بیان اینکه سازمان مردم نهاد فن آوران هوش برتر از پیش دبستانی تا دانشجویان را شامل میشود ، از ارائه  خدمات رفاهی و دسترسی آسان خانواده ها با مراکز برتر علمی و آموزشی گفت و خاطرنشان کرد:  که تلاش خواهیم کرد با دقت در نحوه فعالیت این مراکز علمی و فرهنگی ، خدمات  خوبی را در اختیار مردم و بخصوص کودکان قرار دهیم .

وی در ادامه بر این سخن تأکید کرد که فن آوران هوش برتر اساساً کار مشاوره ای انجام می دهد تا هزینه های مردم را بهینه و هدفمند کند . رزوان افزود : تا کنون 12 مرکز برتر را با قابلیت علمی و آموزشی مطلوب گزینش کرده ایم که قادرند روند شکوفایی استعدادهای کودکان را شتاب بخشند.

سازمان مردم نهاد هوش برتر که در زمینه تولید محصولات آموزشی واجرای سیستم های آموزشی فعال است ، همکاری اداره کل ورزش و جوانان ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل بهزیستی و کانون مهد کودک را در پیشبرد اهداف سازمان حائز اهمیت برشمرد و گفت : بدون تردید کمک های متقابل شورا و شهرداری می تواند بار مشکلات فرهنگی جامعه را کاهش داده و فرایند توسعه شهری را در قالب کمک به پرورش استعدادها فراهم آورد.

پورمحمدی مسئول مالی این سازمان با بیان اینکه حضور در همایش با ارائه کارت رسمی خواهد بود یادآور شد : علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33367056 و یا اینکه عدد18 را به 5000237525 ارسال کنند تا با اعلام حضور، کارت دعوت را دریافت کنند.

این همایش روز 21 تیرماه سالجاری از ساعت 17 الی 21 در تالار آبشار جاده پیربازار برگزار خواهدشد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO