پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد جوانان گیلان، رهنما  با تاکید براینکه ترکیب بدون ساختار ورزش و جوانان موجب آسیب رساندن به هر دو جناح شده، تصریح کرد: تشکل های مردم نهاد با حداقل امکانات ، بیشترین بازده را ارائه می دهند.

رهنما نقش سمن ها را در پر رنگ کردن عملکرد دولت ها تاثیرگذار توصیف و خاطرنشان کرد: امیدواریم به حوزه جوانان، آن گونه که لیاقت و توقع دارند، توجه شود.

دوره دانش افزایی و ارتقاء مهارت اعضاء منتخب سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور با عنوان نقش سازمان های مردم نهاد و جوانان در عرصه فعالیت های بین المللی، دوشنبه شب در مجتمع رفاهی کارگران بندرانزلی افتتاح شد.

این دومین دوره آموزشی برگزار شده در گیلان بوده و دوره اول آن، فروردین ماه سال جاری برگزار شده بود.

دومین دوره دانش افزایی و ارتقاء مهارت اعضاء منتخب سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور، به مدت سه روز ادامه دارد.

دبیر هیات نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد گیلان نیز با بیان اینکه در جهان امروز برای ارتقاء روابط دیپلماسی از سمن ها استفاده می شود، افزود: با وجود عقب ماندگی کشورمان در بهره مندی از این امتیاز در چند سال گذشته، دولت تدبیر و امید با نگرشی جدید درصدد استفاده از این ظرفیت در روابط بین المللی است.

رنجکش به اقدامات سازمان های مردم نهاد در زمینه کمک های بشردوستانه در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و تاثیر آن بر افکار عمومی اشاره و افزود: ایران نیز با حضوری داوطلبانه در عرصه های مختلف، نقش تاثیرگذار خود را به نمایش گذاشته اما دولت درصدد پررنگ کردن این نقش از طریق سازماندهی سمن هاست.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO