جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان های مرم نهاد گیلان کارگاه آموزشی امیرحسین آل اسحاق روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت:هم اینک دوره های آشنایی با کار نوپا( استارت آپ) در استان های مختلف در جریان است که خوشبختانه جوانان به خصوص در استان های محروم و استان های مرزی از این دوره ها استقبال بسیار خوب و چشمگیری دارند.

وی افزود: با توجه به برپایی این دوره ها در بخش های مختلف مهارت های کارآفرینی، خوشبختانه جوانان ما در این بخش ها در حال پیشرفت هستند و امیدواریم که تمامی جوانان بتوانند مهارت های لازم را برای کارآفرینی های مناسب کسب کنند.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری جهاد دانشگاهی در چهار استان دوره مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) برگزار کردیم که این دوره یک مجموعه از طریق آموزش و بخشی از شتاب دهی را شامل می شود و علاوه بر آن نیز، در نیمی از استان های کشور با همکاری نیروهای مسلح ، مهارت های پایه اشتغال را در پادگان ها برپا کردیم .

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان کشور اضافه کرد: هدف ما این است که موضوعات آموزشی و مهارتی را بیشتر انجام دهیم که خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان در این راستا نیز تاکنون برنامه های زیادی را انجام داده و همچنین در حال انجام این برنامه ها هستیم.

وی به دوره مهارتی توانمند سازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار که در رشت برپا شده نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه استان گیلان به عنوان دبیرخانه ملی کارآفرینی انتخاب شده، این دوره را در این استان برپا کرده ایم که برگزاری این دوره ، در راستای ماموریت های این دبیرخانه است.

آل اسحاق خاطرنشان کرد: معاونان ادارات کل ورزش و جوانان استان های مختلف کشور حاضر در این دوره نیاز دارند با مفاهیم روز در بخش های کارآفرینی و اشتغال بیشتر آشنا شوند و لازم است که در جریان آخرین نکات کارآفرینی، شیوه ها و اشتغال قرار گیرند تا بتوانند تصمیم سازی و ایده سازی های مناسبی را برای جوانان استان های خود داشته باشند.

وی اظهار کرد: معاونان اداره کل استان های وزارت ورزش و جوانان استان های کشور علاوه آشنایی با مطالب روز کارآفرینی، پس  از مهارت اموزی می توانند طرح هایی که به آنان داده می شود را به خوبی اصلاح و تصمیمات درستی را در حوزه خود به اجرا گذارند.

وی در ادامه گفت: همچنین از مریم بخشی مدیرکل و هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نهایت تشکر و قدردانی را داریم که برگزاری این دوره را بر عهده گرفتند و امیدوارم که این دوره ها همچنان در سطح کیفی بالا برگزار و شرکت کنندگان در این دوره ها نیز بتوانند از این فرصت ها نهایت استفاده را برده و بهره لازم را از برپایی این دوره ها داشته باشند.    

دوره توانمند سازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه معاونان ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور  از امروز سه شنبه در رشت آغاز شده و به مدت سه روز   ادامه خواهد یافت.

در این دوره علاوه بر حضور امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش، محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، محمود محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش، سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان کشور حضور دارند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO