پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان های مرم نهاد گیلان به نقل از ایرنا، این دوره  سه روزه شامل کارگاه آشنایی با مفاهیم مرتبط با اکوسیستم کارآفرینی، کارگاه کاربرد قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و نظام بانکی در کار آفرینی، کارگاه مقدمات راه اندازی کسب و کار نوپا ( استارت آپ ) می شود .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش گیلان نیز در حاشیه آغاز به کار این دوره توانمندسازی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گیلان بعنوان مسئول دبیرخانه کارآفرینی جوانان کشور عهده دار برگزاری این دوره است .

هاشم اسماعیلی افزود: یکی از اهداف این دوره ، آشنایی مسولان و معاونان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای  کشور با ادبیات کارآفرینی است که برپایی این نوع کارگاه ها و هم اندیشی، سبب می شود تا جوانان کارآفرین راحت تر در سطح استان ها بتوانند به ایده ها و طرح های خود جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: همچنین مهارت های کسب و کار، پنل آموزشـی اداره کل مشارکت های اجتماعی و کارگاه ثبت اختراعات ، ابتکارات و تجاری سازی از دیگر مباحث در این دوره توانمندسازی کارآفرینی خواهد بود.

 محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، محمود محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش، سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش ، اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان کشور حضور دارند.

معاونان فرهنگی و امور جوانان استان های کشور  در این دوره سه روزه، جدیدترین شیوه های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار را فرا خواهند گرفت.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO