پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان های مرم نهاد گیلان ،هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: دوره  توانمندسازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه معاونین ادارات کل ورزش و جوانان کشور  در رشت  با حضور محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

اسماعیلی یکی از اهداف دبیرخانه کارآفرینی جوانان کشور را آشنایی مسولین و معاونین جوانان با ادبیات کارآفرینی  بیان کرد و گفت: این نوع کارگاه ها و هم اندیشی سبب می شوند تا جوانان کارافرین راحت تر در سطح استان ها بتوانند به ایده ها و طرح های خود جامه عمل بپوشانند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان افزود : روز اول  این دوره  پنل آموزشی دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان،کارگاه آشنایی با مفاهیم مرتبط با اکوسیستم کارآفرینی، کارگاه کاربرد قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و نظام بانکی در کار آفرینی، کارگاه مقدمات راه اندازی کسب و کار نوپا ( استارت آپ ) اجرا می شود.

در روز دوم  توانمندسازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار  پنل آموزشـی اداره کل مشارگت های اجتماعی و کارگاه  ثبت اختراعات ، ابتکارات و تجاری سازی و پس آن جمع‌بندی مباحث صورت خواهد گرفت.

گفتی است این دوره از پانزدهم لغایت هجدهم مهر ماه سال جاری در رشت برگزار می شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO