جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این نشست هم اندیشی که با حضور اساتید دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد ، اظهار داشت : دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان از دانشگاههای برند کشور است و توانسته در زمینه های مختلف تاثیر گذار  باشد .

وی افزود : خرسندیم که میزبانی المپیاد دانشجویان سراسر کشور در تابستان سال 99 در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد وی اضافه کرد : در سال گذشته همایش های مختلفی در استان برگزار شد و امیدواریم  که بتوانیم این روند را دنبال  کنیم.

بخشی با بیان اینکه محوریت طرحهای برنامه ریزی شده بر پایه ی اشتغال جوانان بوده است ، گفت : توانستیم دو طرح را در این زمینه مصوب کرده و از اعتبارات ملی جذب اعتبار کنیم و این توانمندی وجود دارد که فعالیت های مهمتری را در خصوص پژوهش در سال 98 داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ سلامت تربیت بدنی در گیلان عنوان کرد : این کنگره در مرداد ماه جاری در استان برگزار می شود  و ان شالله بتوانیم با حضور و حمایت وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه گیلان و منطقه آزاد و سایر نهادها این همایش را برگزار کنیم و اگر بازخورد خوبی داشته باشد بتوانیم در تقویم سالانه وزارت ورزش برگزاری این همایش و همایش های پژوهشی سالانه را به میزبانی استان گیلان بگنجانیم .

وی افزود : شورای پژوهش می تواند به فعالیت ها سمت و سو دهد و باید اولویت های ورزش استان را بدانیم و طرحهای پژوهشی در آن خصوص را اجرایی کنیم.

بخشی با اشاره به تشکیل دبیرخانه کارآفرینی جوانان در گیلان گفت : یکی از اتفاقات خوبی که در این زمینه رخ داده استقرار دبیرخانه در استان  است و تلاش ما بر این است که از ظرفیت ها استفاده کرده و طرحهایی را مورد حمایت قرار دهیم که کاربردی باشد .

بخشی در پایان گفت : امیدواریم که تعامل خوب وزارت ورزش و جوانان با دانشگاه گیلان را در استان به حداکثر برسانیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO