جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان های مردم نهاد استان گیلان ، اسماعیل حیدری آزاد در جلسه ستاد ساماندهی جوانان بندرانزلی اظهار کرد: جوانان تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند و اگر قرار است آینده سازان این مملکت جوانان باشند باید برنامه ریزیان علاوه بر مطالعه بیشتر ، برنامه های جامع تری ارائه کنند.

وی با اشاره به وجود گسست بین جوانان و مسئولان در جامعه کنونی افزود: متاسفانه در حال حاضر در برخی از موارد در خصوص ساماندهی جوانان کاستی هایی وجود دارد که باید جبران شود.

حیدری آزاد با بیان اینکه جوانان از مسئولان انتظارات بجایی دارند تاکید کرد: باید نقاط ضعفمان را بپذیریم و همیشه قرار نیست از هم تشکر کنیم.

فرماندار انزلی با تاکید بر لزوم برنامه محور بودن طرح ها و ایده های مطروحه برای پرکردن اوقات فراغت جوانان در تابستان تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سال حساسی قرار داریم که اگر ارتباط مستمر با جوانان نداشته باشیم همگان ضرر می کنیم .

حیدری آزاد با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته ساماندهی و هماهنگی برنامه ریزی اوقات فراغت زیر مجموعه ستاد ساماندهی جوانان گفت: باید از جوانان شایسته دارای سبک و ایده، و نخبگان این شهر ساحلی در همه زمینه های علمی و ورزشی و فرهنگی و اجتماعی در جلسات ستاد ساماندهی جوانان استفاده شود تا ایده ها و نظرات خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه با حمایت دستگاه های اجرایی مانند شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری تئاتر خیابانی و سایر برنامه های فرهنگی دیگر افزود: می توان با برگزاری تئاتر خیابانی علاوه بر ایجاد جاذبه برای شهروندان و گردشگران و همچنین پرگردن اوقات فراغت جوانان ، مفاهیم و آسیب های اجتماعی شهرستان را نیز منتقل کرد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد ارتباط جدی با جوانان اظهار کرد: مساجد یکی از بهترین مکان ها برای پرکردن اوقات فراغت است که بایدبا برنامه ریزی مناسب از توان تلفیق پایگاه های بسیج و مساجد و همچنین بقاء متبرکه نهایت استفاده را برد.

حیدری آزاد با اشاره به وجود قهرمانان و مدال آوران ورزشی بسیار در بندرانزلی گفت: در نظر است اتاق فکر و اندیشه فرمانداری متشکل از کارگروه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی با استفاده از جوانان نخبه این شهر ساحلی در فرمانداری تشکیل شود تا پس از گزینش جوانان صاحب نظر و ایده این شهر ساحلی ، علاوه بر استفاده از امکانات و سالن جلسات فرمانداری در جلسات ستاد ساماندهی جوانان نیز حضور داشته و اظهار نظر کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO