شنبه 1 اردیبهشت 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان ، در این دیدار محمد باقر باقرزاده سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به رسالت اصلی صدا و سیما در توجه به جوانان خصوصاً ورزشکاران و نخبگان ورزشی ،گفت:با وجود امکانات فنی پایین و همچنین امکانات کم ورزشگاه‌ها دغدغه داریم که تمامی مسابقات ورزشی خصوصاً لیگ های فوتبال را در گیلان پخش زنده کنیم تا مردم و جوانان به خوبی از آن استفاده کنند . وی افزود : با توجه به ظرفیت بالای حوزه ورزش و جوانان مطمئناً امسال با تعاملات بیشتر به دنبال ساخت برنامه ها و گزارش های فاخر و پوشش ویژه در این حوزه خواهیم بود.
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز با اشاره به حمایت‌های بیش از پیش از صدا و سیما به مقوله‌های جوانان و ورزش گفت : صدا و سیمای مرکز گیلان همیشه در کنار ما بوده و انتظار داریم در سال ۹۸ این ارتباطات و تعاملات بیشتر از گذشته باشد.
وی وضعیت امکانات ورزشگاه های استان را مناسب ندانست و گفت : خوشبختانه در سفر رئیس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان به گیلان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تجهیز و نوسازی ورزشگاهها و اماکن ورزشی مهم گیلان اختصاص داده شد .
در این دیدار که معاونین و مسئولین ارشد اداره کل ورزش و جوانان گیلان و صدا و سیمای مرکز گیلان حضور داشتند در خصوص ظرفیت های 2 دستگاه در برنامه سازی ، مطالبات مردمی ، اولین نظرسنجی مردمی و ... تبادل نظر شد.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO