شنبه 1 اردیبهشت 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان، استاندار در نشست ستاد ساماندهی جوانان از دستگاه هایی متولی امور جوانان خواست در این بخش جدی تر وارد شده و برای جوانان طرح های خلاقانه و کاربردی ارایه دهند.
آقای سالاری افزود : ساماندهی امور جوانان در استان نباید فقط به ارایه گزارش عملکرد ختم شود بلکه برای بهبود وضعیت معیشت و اشتغال جوانان دستگاه های متولی جدی تر از گذشته و با برنامه ویژه ورود کنند.
وی با بیان اینکه راه اندازی خانه های جوان با هدف تربیت نیروهای توانمند و متخصص در هر شهرستان ضروری است افزود : فرمانداران با شناسایی ابنیه های موجود و بهسازی آنها از محل اعتبارات ارزش افزوده آن را در اختیار جوانان قرار دهند.مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم در این نشست با بیان اینکه در 13 شهرستان گیلان ستاد ساماندهی جوانان راه اندازی شده است گفت: در شهرستان فومن، شفت و رضوانشهر هنوز این ستاد راه اندازی نشده است.
خانم بخشی با اشاره به عملکرد حوزه ورزش و جوانان خواستار ایجاد خانه جوان در رشت شد و افزود : گیلان 89 سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان دارد.
در ادامه این نشست هریک از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، آموزش های مهارت زندگی، مشاوره های قبل و حین ازدواج، ایجاد نشاط عمومی و یکسان سازی محتوای آموزشی قبل و حین ازدواج به جوانان مطالبی گفتند.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO