جمعه 31 فروردین 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان ، رئیس هیات والیبال استان گیلان اظهار کرد: این والیبالیست شایسته گیلانی که در پست سرعتی زن بازی می کند، به همراه تیم ملی در رقابت های قهرمانی نوجوانان زیر 15 سال آسیا در بحرین ، خوش درخشیدند و با هشت پیروزی متوالی مقام قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دادند.
محسن خاکزاد افزود: فیض امام دوست در جریان این رقابت ها ، بازی های خوبی را در تیم از خود به نمایش گذاشت، به خصوص در دیدار نهایی و مقابل روسیه بسیار پرتوان ظاهر شد و در پایان نیز با نتیجه سه بر یک این تیم قدرتمند را مغلوب و عنوان قهرمانی جهان را کسب کردند.
رئیس هیات والیبال استان گیلان اضافه کرد: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در سال 2007 نیز قهرمان جهان شده بود، با پیروزی برابر حریفان قدرتمندی همچون ایتالیا ، مکزیک ، جمهوری چک، ترکیه ، برزیل و کره جنوبی به فینال صعود کرد.
خاکزاد خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور مهران فیض امام دوست از گیلان به عنوان بازیکن در تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، مجید عباس خواه نیز از این استان به عنوان فیزیوتراپ ، تیم ملی را در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا همراهی می کرد.
در رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 15 سال جهان ، برترین تیم های این رشته از آسیا در کشور بحرین با هم به رقابت پرداختند.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO