شنبه 1 اردیبهشت 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان، مسعود رهنما با تبریک عید نوروز و نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی گفت ؛ مطمئنا با تدابیر وبرنامه های دولت و همکاری مردم، شعار امسال در واقعیت عملی خواهد شد و این اداره کل هم در راستای حمایت از کالای ایرانی برنامه های خود را طراحی و اجرایی خواهد کرد.
مدیرکل وررش وجوانان گیلان با اشاره به اینکه ارائه عملکرد سال 96 این اداره کل را به دوبخش جوانان و فرهنگی _ و حوزه ورزش تقسیم کرده است گفت ؛ براساس برنامه و با تلاشهای همکاران معاونت جوانان و سازمانهای مردم نهاد در سال گذشته 6مرکز مشاوره ازدواج و خانواده درگیلان تاسیس شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل که مرکزی تاسیس نشده بود ومجوزی صادر نمی شد 600درصد افزایش داشتیم.
وی افزود؛ از آمارها که بگذریم افزایش مراکز مشاوره ازدواج و لزوم مشاوره پیش از ازدواج یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش طلاق در گیلان بوده است که سال قبل 29 درصد کاهش را شاهد بودیم.
مسعود رهنما گفت؛ هزار و24 برنامه فرهنگی و دینی درسال 96 برای قشر مهم و خاص جوانان و ورزشکاران برگزار کردیم که نسبت به سال 95 حدود 40 درصد افزایش را شاهد بودیم .
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان همچنین از آغاز بکار 13 سمن جدید درسال گذشته خبر داد وگفت ؛ در مجموع تعداد سازمانهای مردم نهاد گیلان به 77 سمن رسید که درتمامی برنامه های حوزه جوانان و حتی ورزش خودتوانستیم از وجود جوانان فعال سمن ها استفاده کنیم.
وی گفت ؛ از مهمترین برنامه های فرهنگی سال 96 اداره کل گیلان می توان به برگزاری اولین همایش نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در توسعه ورزش ، مراسم بزرگ عزاداری جامعه ورزش وجوانان درایام تاسوعا و عاشورای حسینی ،اعزام ورزشکاران و مربیان استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور،برگزاری همایش ملی زندگی خوشبخت و برگزاری مسابقات قرآنی جامعه ورزش وجوانان واعزام به مسابقات کشوری را نام برد.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO