جمعه 10 فروردین 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان، دکترقیامی با بیان اینکه نگرش جرم انگارانه در سال های متمادی نتوانست آمار معتادین را کاهش دهد، شیوه درمان مبتلایان را اصولی ترین شکل مدیریت بر این آسیب اجتماعی ارزیابی کرد و گفت :اساسا مجرمین و مفسدین اجتماعی که با طراحی و برنامه ریزی آگاهانه انواع بزه کاری ها را درجامعه راواج می دهند، بواقع خطرناک ترین عناصر اجتماع هستند که باید با حساسیت زیاد به آنها توجه شود .
وی دام گستران اعتیاد را افرادی آگاه و برنامه محور قلمداد کرد و یادآورشد:اگرچه ژنتیک ، آسیب های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز می تواند به بروز ناهنجاری و اعتیاد در بین آحاد جامعه بیانجامد، اما خانواده ها با درایت و مدیریت فرزندان خود می توانند در مراحل اولیه انحراف واعتیاد نقشی انکارناپذیر داشته باشند.
وی با هشدار به بخشی ازاقشارجامعه که تصور می کنند رفاه وموقعیت شغلی از عوامل بازدارنده ی رسوخ اعتیاد در بین فرزندانشان خواهد بود، تصریح کرد :اعتیاد به جهت وسعت عوامل روانشناختی و ژنتیکی گربیان همه را خواهد گرفت،اگر جامعه متعهد به پالایش و به روزبودن در روند اداره خود نباشد.
همایش تبیین پیشگیری از اعتیاد با برنامه ریزی موسسه مردم نهاد سلاله نیکان و همکاری معاونت فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در سالن اجتماعات هتل المپیک رشت برگزار شد.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO