پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان وبه نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان صومعه سرا ، رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه سرا ضمن خیرمقدم از دستگاه های اجرایی خواست به مقوله اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه داشته باشند و آن را در راس برنامه های خود قرار دهند.
سپس فرزاد سهرابی دانشجوی کارشناسی برق دانشکده فنی حرفه ای صومعه سرا از نخبه های کارآفرین، 3 طرح خود را به حضار ارائه داد. فرزاد سهرابی گفت :طرح کوادکوپتر فیلمبرداری، ربات توانبخشی برای افراد قطع نخاع و ساخت شیشه پاک کن خودکار عینک برای افراد ناتوان توسط تیم کاری در دانشکده انجام شده و برای تولید آن ها 20 میلیون تومان اعتبار لازم است.
در ادامه جلسه فرماندار صومعه سرا ضمن تقدیر از تلاش های دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه اشتغال و ازدواج گفت باید نگرش افراد جویای کار به خصوص نسل جوان را از کارمندی به سوی کارآفرینی و تولید تغییر داد.
فتح اللهی گفت اولین ضعف موجود در راه اشتغال جوانان نبود رابطه درست بین دانشگاه و صنعت است که نتیجه اش حجم بالای دانش آموختگان بیکار است.
وی در خصوص بهره مندی از ظرفیت های موجود در شهرستان از واحدهای تولید کننده و مصرف کننده ها در شهرستان خواست با یکدیگر ارتباط بیشتر داشته و یکدیگر را حمایت کنند.
فرماندار صومعه سرا ایجاد اشتغال مطلوب و پایدار برای نسل جوان را پیش نیاز ازدواج دانست و گفت : لازمه این امر ارائه برنامه عملکردی توسط دستگاه های اجرایی شهرستان است.
در ادامه جلسه روسای کمیته امداد، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و چند بانک صومعه سرا به بیان عملکرد خود در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج و طرح های اشتغال پرداختند.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO