سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان و به نقل از خبرگزاری فارس ، هاشم اسماعیلی در نشست با اصحاب رسانه در آستانه هفته تربیت‌بدنی به آسیب مسئله طلاق جوانان اشاره داشت و اظهار کرد: مسئله طلاق بحثی دردناک در کل کشور است که باید تدابیری خاص برای کاهش آن اندیشیده شود.

وی با اعلام اینکه مشاوره‌های قبل از ازدواج که یکی از راههای کاهش طلاق می باشد، در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرارگرفته افزود: تلاش داریم این نوع خدمات در استان گیلان بیشتر شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کاهش هزینه‌های مشاوره در حوزه ازدواج گفت: با هماهنگی مرکز مشاوره رویش مهر ، جوانانی که تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های مشاوره را ندارند می‌توانند با معرفی اداره کل از خدمات روانشناسان و کارشناسان مشاوره خبره این مرکز برخوردار شوند.

اسماعیلی بابیان اینکه این نوع خدمت در سطح استان گیلان برای نخستین بار رقم می‌خورد، بیان کرد: باید اقدامات مشاوره‌ای برای جوانان در جهت کاهش طلاق بیشتر شود که با تلاش‌های صورت گرفته جوانان و حتی خانواده‌های آن‌ها می‌توانند از این نوع خدمت اداره کل بهره‌مند شوند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO