پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان  وبه نقل از روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان رودبار ، سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رودبار که در آن دستگاه های اجرایی شهرستان به ارائه برنامه های پیش رو در فصل تابستان و گزارش عملکرد خود در خصوص اوقات فراغت جوانان شهرستان رودبار برگزار شد.
در این جلسه انصاری معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رودبار گفت :با توجه به فصل اوقلت فراغت و عدم وجود امکانات کافی برای غنای جوانان لازم است تمرکز دستگاههای اجرایی بیش از همیشه ایام باشد.
وی افزود : اوقات فراغت به عنوان مسئله ای مهم و یک رویداد اجتماعی برای تمام افراد جامعه بویژه جوانان ، مطرح است که تجربه نشان داده برنامه های هدایت شده و هدفمند برای مدیریت صحیح اوقات فراغت در جلوگیری از آسیب های اجتماعی ، بسیار مفید و موثر است .
فاضل بازیار دبیر ستاد ساماندهی جوانان شهرستان رودبار نیز با بیان اینکه حل مشکلات مربوط به حوزه جوانان برعهده یک ارگان به تنهایی نیست یادآور شد : تمامی دستگاه های اجرایی سطح شهرستان باید برای حل معضلات موجود در حوزه جوانان اقدامات لازم را انجام دهند . ایشان در ادامه افزود: در مبحث اوقات فراغت جوانان می بایست برنامه ریزی های دستگاه های اجرایی در تأمین اوقات فراغت جوانان متمرکز باشد . وی خاطرنشان کرد: بازدید از باشگاه های ورزشی و نظارت بر عملکرد آنها در زمینه های مختلف از جمله محورهایی است که می تواند در سلامت جامعه و هدایت جوانان موثر باشد.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO