جمعه 31 فروردین 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانهای مردم نهاد استان گیلان ، هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد استان که مشارکت و میزبانی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد گفت: هدف اصلی برگزاری این نشست های هم افزایی ، تبادل نظر و هم فکری بین سمن ها با ادارت و نهاده می باشد .
اسماعیلی افزود: با توجه به افزایش چشمگیر سازمانهای مردم نهاد جوانان در حوزه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و ... باید از توانمندی و ظرفیت های این موسسات بهرمند شد.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در رابطه با جلوگیری از موازی کاری موسسات مردم نهاد گفت : با تجمیع برنامه های دستگاهها و ادارات استان می توان توانمندی و هم پوشانی موسسات استفاده کرد.
هاشم اسماعیلی با اشاره به توانایی سازمانهای مردم نهاد جوانان و پذیرش سخت دستگاهها و ادارات بیان کرد: سازمانهای مردم نهاد جوانان با وجود نیروی انسانی جوان و کارآمد و دارای فضای فکری مطلوب می توانند به دولت خدمات مطلوبی ارائه دهند.
گفتنی است نشست هم اندیشی تشکلهای مردم نهاد استان گیلان روز پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶ با حضور جلایی مدیر کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان گیلان و دبیران موسسات مردم نهاد استان گیلان در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان برگزار شد.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان های مردم نهاد جوانان استان گیلان می باشد
2015 © Guilan NGO